15 januari

 
Hej! Fortfarande väldigt dålig på att uppdatera här på min blogg men ser att några av er kikar in här ändå trots detta. Nu öppnar vi inte vårt växthus förens i mars igen vilket betyder att jag nästan är helt ledig både torsdagar och fredagar - känns förbannatjävlaasskönt! Detta är egentligen min enda ledighet under året eftersom vi alltid har mycket att göra under sommaren i växthuset - har inget liv då. :) :) :) 
Så jag ska försöka sätta mig ner och blogga då, alltid kul att kunna gå tillbaka i arkivet och se vad man har gjort under året. 


Igår tog jag och Sofia oss en lång promenad i det jävligt kalla men fina vädret och sen bokade vi in en liten konsert som vi ska gå på i februari och myste lite med kaffe och sååå. Idag har jag levererat buketter hej vilt då det är tulpanens dag och nu ligger jag lite halvdöd i soffan med Amber bredvid mig. Har fått en riktigt go huvudvärk också...... inte många knop som blir av idag inte! 

Ser fram emot morgondagen, då ska jag, Sofia, Titti och Emma hem till Victoria och dricka vin, äta ost och kex - precis sånna kvällar jag gillar. 

Vi hörs! KJAM ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: