Zetas trädgård

Och så har det gått några dagar sen jag skrev sist. Vi har varit i fina Stockholm och äntligen besökt Zetas trädgård, vilka trädgårdsfreak vi i vår familj är haha. Helt fantastiskt att gå bland alla fina växter, ta en paus för att äta en god smörgås, dofta på alla 100tals rosor och avsluta dagen med en ännu godare fika i trädgården. Helt jävlaasbra! Dagen efter shoppade vi och jag fick med mig endel fint. Men gud vad skönt det är att vara på hemmaplan igen. Är verklgen ingen som hör hemma i en storstad.

Kommentarer
Postat av: Christopher //House of Eden Interiör

Wow - Jag vill OCKSÅ till Zetas, var nog inte alls trevligt, mysigt och alldeles underbart!?
Hittade Ni till Mammas moster? Eller fick Ni ta hotell? :)
//Christopher

Svar: Det var verkligen hur fantastiskt som helst!! Du MÅSTE åka dit! :) Haha... Ja vi hittade allt till Ann-Sofie ;) Inga konstigheter alls
Mikaela Andersson

2014-07-16 @ 15:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: