In my hat

Fy vilken dålig uppdatering det är här men jag har helt enkelt inte haft lust att blogga. Vi får se om det blir ändring på det, brukar gå i perioder det där. Hoppas allt är bra med er? Med mig är det bra. Jag ser fram emot lite ledighet nästa vecka, då ska vi i familjen åka upp till Stockholm och bara mysa runt bland gatorna, äta gott och besöka zetas trädgård. Enda ledigheten jag har under sommaren typ - soft liv haha. Ikväll kommer Linnéa hit, vi ska ha chipskväll och glo på film. Inte så trökig avslutning på denna söndag!

Kommentarer
Postat av: Titti

Snygga jävla fan....

Svar: Haha! ska du säga??
Mikaela Andersson

2014-07-10 @ 23:03:44
URL: http://catrinepettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: