Finaste helgen

Jag kan inte ens beskriva hur bra denna helg har varit, vi har skrattat konstant. Vi kan verkligen underhålla varandra genom att vara oss själva. Som Rebecka konstaterade - Tror dock inte det beror på att Stockholm leverade fint väder och fin shopping, utan på det grymma sällskapet. Tror vi hade kunnat gräva ner oss i en grop och haft det kul ändå. Det är sällan jag skrattar så mycket som jag gör med tjejerna. Shopping, god mat, drinkar och häng i solen kan samanfatta vår helg. Plus att vi åkte och hälsade på Christopher, Martin och Fabian som stod och vaktade slottet på lördagen.

Både jag och Rebecka har tagit mängder med bilder och Rebecka har dessutom filmat en hel del som hon kommer klippa ihop och lägga upp sedan. Personligen tittar jag hellre på bilder än att läsa en lång text så här kommer en drös med bilder. Nu ska jag fixa lite födelsedagsfirande åt min fina mamma som fyller år idag.

Var uppmärksam på japanen i bakgrunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: