Midsommar 2013


Hej på er!! Fortfarande dålig uppdatering här och jag skyller på att jag haft andra grejer för mig, fixat inför midsommar och även hängt i solen. Hade en fantastisk dag igår som började med vår tradionella midsommarlunch - sill och potater och jordgubbar och grädde till efterrätt. Sedan kom tjejerna och då satte vi igång med kransmindning, dans runt midsommarstången och mer drickning. Marion hade även fixat lekar som vi körde och sedan grillade vi och hade det allmänt bra hela kvällen. Grym kväll som jag inte kommer glömma i första hand. Nu ligger vi avdeckade här i soffan och ska förmodligen käka bakismat - man har ju mått bättre om man säger så. blink, blink.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: