My favorites


Åh idag har jag inte mått bra, riktigt dålig. Kan det bero på drickan som dracks igår? Igår kikade vi på fotboll och sedan fixade vi oss inför kvällen och åkte in till Falköping och förfestade med ett härligt gäng och därefter åkte vi vidare till blicken (som Titti så fint kallar stället.) Petter spelade där, tråkigt att inte kunna rappa lika bra som han.

Idag vaknade jag upp som sagt med illamående men efter att Rebecka kom hit och bakade cockies till mig och Linnéa så kändes det genast bättre - den tjejen kan. Har annars under dagen hängt med mina solstrålar - skrattat, pratat, solat och ÄTIT, finns det något bättre än att äta dagen efter man varit ute?

Kommentarer
Postat av: Titti

Såja :)

2013-08-26 @ 11:48:59
URL: http://catrinepettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: