Tisdag


B
ra start på dagen, nu har äntligen de goda clementinerna kommit som är sådär sura och goda! Älskar verkligen dem. Känns som om man får en vitaminkick varje gång man äter dem.

Gick upp redan vid halv åtta så jag har varit vaken ett tag. Idag ska jag göra köttbullesmet och sedan rulla 100tals köttbullar som man sedan lätt kan ta upp ur frysen. Jag ska också fortsätta producera mer hjärtan som jag började med igår, fina Emelie valde att köpa hjärtat igår och sedan ska jag iväg och handla med mamma efter hon har slutat jobba. Träning står också på schemat idag, en fullspäckad dag med andra ord. Har precis satt igång bra musik så nu ska jag sticka ner till köket och leka husmor, hihi. Ha det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: