Lördag

Har jobbat i stort hela dagen så nu sitter jag och lyssnar på musik och väntar in Martina som ska komma. Hela familjen är nämligen samlad och vi ska åka till Alingsås för att käka och bara mysa runt ikväll. Sånna dagar behövs med familjen ibland. Gårdagen var lyckad och Rebecka blev överaskad över min fina present jag gav henne och maten var supergod som vi åt. Följde dock inte med ut som jag bestämt tidigare, utan tog tåget hem ganska tidigt eftersom jag skulle upp tidigt. Tågresan hem, eller snarare springturen till tåget var extremt jobbig haha! Vi underhöll alla andra människor runt omkring oss i varje fall. 

På tal om något annat så ska jag och Marion öppna upp allt fint smink från Mary Kay nu! Spännande och se allt  som kommit. Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: