Höstshopping


- Har äntligen fått fram min favoritponcho, kärlek till den.

Hej på er, har precis druckit upp mitt te och nu kikar jag i alla kassar som jag fått med mig hem från Borås idag. Både jag och mamma fick med oss mycket höstfint till våra garderober. Jag fick också med mig ett par välbehövda inneskor som jag kan använda när jag går på gympan eller kör mitt step-up pass! Har av någon konstig anledning alltid kört med mina handboll special vilket suger. Nu ska jag hänga in allt fint och sedan vänta tills vi öppnar affären. Någon som är sugen på att plantera höstlådorna nu i detta vädret?! Usch vad hemskt väder vi har idag.

Kommentarer
Postat av: Madde

Gogglade på mönstrad poncho, och fick upp din bild.
Helt fantastisk poncho , från? :)

Svar: Vad glad jag blir! :-) Den kommer ifrån Vero Moda, köpte nog den förra året om jag minns rätt
Mikaela Andersson

2012-10-13 @ 16:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: