Träning

Vattenflaskan är påfylld och vi ska strax iväg på ett träningspass. Jag och mamma har egentligen ingen lust idag, har ingen motivation alls men vi ska nog klara av det ändå.

Sitter här och kokar, är så brutalt irriterad på mig själv. I förmiddags satt jag och bläddrade igenom alla mina bilder som jag har i datorn och samtidigt som jag gjorde detta sollade jag bort några som inte hade något värde i sig. Vips så tömmer jag hela papperskorgen. Det jag inte visste var att hela min höstmapp låg där i - varför vet jag inte men nu är den helt gone! Ringde flera stycken och frågade om de kunde hjälpa mig och det enda var att återställa datorn och det har jag gjort nu. Fick jag tillbaka mina bilder? Icke. Får tänka att det bara var en liten mapp och inte alla mina bilder. ÅÅH...
Vilken tur att jag har bloggen i dessa lägen, några bilder finns ju kvar här varje fall.
Nästa köp: Exern hårddisk.

Kommentarer
Postat av: Martina

Fan vad tråkigt :/ Va det en hel drös bilder eller?

Svar: Ungefär 100 - 150 bilder.. riktigt tråkigt!
Mikaela Andersson

2012-10-29 @ 19:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: