Emporia

För några dagar sedan öppnades portarna för Emporia - Skandinaviens största köpcentrum! Jäklar vad mäktigt det borde kännas att vara där, allt känns så himla genomtänkt och bra. Kikade på några fler bilder och det ser ut som om man vandrar i en enda stor labyrint, tänk och hitta där när jag knappast hittar i femmanhuset? haha.. 250 butiker och fler skulle det tydligen öppnas. Hade inte en aning om att detta ens skulle byggas och nu helt plötsligt är det allt klart. Malmö tar väl cirka 3 timmar att åka till? värt ett besök iallafall.

Kommentarer
Postat av: Martina

Du vågar inte åka dit utan mig ;)

2012-10-30 @ 16:27:33
Postat av: Rebecka

Eller utan mig!

Svar: Jag tycker vi bokar in en heldag allesammans :-) Ser ut och vara något för oss! ;*
Mikaela Andersson

2012-10-30 @ 16:57:52
Postat av: Denise 23 - mamma till Kevin 6 och tjejen i magen

Otroligt cool byggnad!! ser dock ut som en bomb detonerats på första bilden och skapat ett stort hål :p Men jag antar att det är en modern tappning av hur ett köpcenter ska se ut ;P

Svar: Exakt! Tror det är värt ett besök iallafall :-)
Mikaela Andersson

2012-11-04 @ 21:47:53
URL: http://familyportrait.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: