Wonderful day!

Nu är jag hemma från en heldag i Ullared och jag har fått med mig så bra grejer där ifrån, oftast brukar det vara så att man köper på sig så mycket småskit som är så onödigt men idag tänkte jag efter vad jag verkligen behövde så det slutade bra och kvittot blev dessutom inte så långt vilket var positivt! Fick med mig hårspännen, toffsar, ansiktsvampar och sånt där småkrafs och två tröjor och en klänning. Juste, fick med mig världens finaste koppar i tre olika neonfärger som bara kostade 8 kronor styck. Helt sjukt att det är så billigt där och ändå så bra kvalité på grejerna. Tänkte fota dem ikväll och lägga upp här så ni får se dem. Mimmi och Victoria shoppade loss de också och vi har haft en hur skön dag som helt tillsammans. Efter alla timmar inne på Gekås satte vi oss på en bänk ute och smaskade på mjukglass i solen men dessvärre smälte glassen fortare än vad vi hann med äta och det blev ett jävla rinnande på händerna.. elleer?

På resan hem hade vi nog det roligaste samtalsämnet någonsin och jag har nog inte skrattat så mycket på länge, alltså Victoria är så himla rolig så vad hon än hittar på så skrattar man, lilla gostjejen! Dock är det en aning svårt att koncentrera sig på att köra bil när man skrattar så mycket och magen bara värker haha. Jäkligt mysig dag får jag säga och nu sitter jag och väntar på att grillen ska bli klar så vi kan börja grilla här hemma, vilken härlig kväll och hela 25 grader klockan 19.30? helt galet! Ha det gott så hörs vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: