Taggar!

Sitter och pratar med Johannes och taggar inför morgondagens bal! Vi går ut klockan sex på grand så om ni vill se mig och Henke fina tillsammans får ni vara där i tid ;-) Innan dess ska Sala fixa mitt hår och Marion fixar min sminkning och därefter börjar förfesten hos Johannes! Längtar tills det blir morgon så man får börja göra sig i ordning och framförallt få se alla mina vänner som är balfina. Ja jäklar, är lyckligt lottad som får gå två balar alltså, klagar inte det minsta. :-)

Idag så har jag fått betyg i två olika kurser och därefter så har vi käkat smörgåstårta med klassen och taggat inför morgondagen, tänk att man sett fram emot att få gå balen i tre år och så är vi redan där?! Helt sinnessjukt. Så dagen har varit kort, har också pratat med Rebecka och planerat lördagen. Nu mår jag allt bra! Nu har också Marion kommit hem så jag tänkta kila ner till henne och så ska vi fixa något gott att käka. Hörs senare! Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: