Mysdag med klassen

Heej! Har haft en sån mysig dag tillsammans med hela klassen både i inredningsaffären där vi satte oss på gräsmattan i en stor ring som man gjorde i förskolan samtidigt som Sarah (ägaren) gav oss tips på vad man ska tänka på om man startar eget och hur det är att ha ett eget företag. Den affären är så himla mysig så jag skulle lätt kunna gå runt där en hel dag och hitta nya mysiga grejer hela tiden. Storegården Country Living som sagt! Fick med mig ett otroligt fint doftljus som doftar helt amazing. När vi varit där i drygt en timma bilade vi hem till mig där vi grillade och kikade i våran affär, riktigt mysigt att ha hela klassen hos mig och visa vad vi har i affären. Sedan bjöd jag på cheesecake som uppskattades väldigt. Satan vad solen har lyst på idag, vi trodde seriöst att vi skulle smälta bort i värmen alltså, kändes som hela min klänning hade fått en rejäl dusch på sig, nä riktigt så äcklig är jag inte haha...

Efter de åkt hem slängde jag av mig kläderna och la mig på gräset och som sällskap hade jag Amber som också låg och solade. Riktigt lustigt det där, hundar brukar väl lägga sig i skuggan och tycka det blir alldeles för varmt men Amber gör helt tvärtom och lägger sig bredvid mig med benen rakt ut som en groda och ligger där och solar sig. Den tjejen va, så söt :-)

Ikväll är det match som gäller, fråga mig om jag är taggad på att springa i detta väder när jag insåg hur helvetiskt varmt det var på arenakampen igår? Jag kommer avlida.. Men det är bara kämpa på så går det nog bra. Nu ska jag fortsätta njuta i solen. Hörs ikväll.


Hela högen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: