Live today

Stått och sålt blommor mer eller mindre hela dagen, jäkligt roligt alltså! Därav varför det inte blev någon fotbollsträning för mig ikväll. Annars har jag inte gjort så mycket mer, vaknade med bakfylla (efter cirka 5 cider, normalt) så jag tog det relativt lugnt och kollade på medans Marion och mamma började måla om vårt hus, kommer blir så jäkla fräscht!! Nä roligare har inte dagen varit, imorgon är det skola vilket inebär att vi bara ska städa och rensa i våra floristlokaler så allt är på sin plats och därefter slutar vi. Efter det ska jag in till Carlssons och ha ett litet "möte." Sen på kvällen tänkte jag att jag skulle ta det förbannat lugnt eftersom lördagen kommer bli kaos! SUMMERBURST, woopidooo :-)

Nu tänkte jag ta mig en bit lemoncurd-maräng-paj som Marion rört ihop. Det är helt sjukt, man kan seriöst tro att jag är ett fetto så som jag håller på och äter sötsaker varje dag?! Dock ser jag det mer som en livsnjutning för man lever ju bara en gång! haha. Ha det gott finingar ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: