31 maj!

Dagen efter balen alltså, helt sjuk att det är över nu! Tänk hur mycket man har sett fram emot dessa dagar och planerat allt i minsta detalj och så går det så fort över? Lite läskigt faktiskt men jag hade en trevlig kväll med massa korttagning, trerätters och gott snack tillsammans med fina vänner. Henke hade hyrt in en riktig fotograf så jag och han fick agera modeller överallt kändes det som så jag fick inte chansen att ta bilder med några i min klass förutom Majja vilket var lite tråkigt men samtidigt var det nog värt det eftersom bilderna oftast blir finare hos en fotograf. Iallafall så var det sjukt mycket folk men som sagt så kändes det inte lika personligt som i Herrljunga när man gick ut på röda mattan eftersom inte en jävel vet vem man är typ haha! Nä men det var en lyckad kväll och nu taggar vi till nästa fredag då vi tar studenten, helt sick!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: