I believe in second chance, i just don't think everyone deserves them.

Fick sluta hela två timmar tidigare än vad vi skulle idag, kändes så jäkla skönt med tanke på att vi annars skulle sluta vid fyra vilket skulle leda till att jag skulle komma hem vid fem. Eftersom det varit hur skönt väder som helst idag bestämde jag, Mimmi och Majja oss för att ta en is chai på Espresohouse för att sedan gå vidare till parken för att sätta oss och prata och njuta av solen. Riktigt mysigt att kunna sitta ute utan någon jacka och bara känna att allt känns redigt gött! Blir desto roligar också när man gör något spontant som man inte hade tänkt sig innan.

Därefter gick vi några ärenden och sedan satte jag mig i min helvetiskt varma bil som jag knappast kunde anads i för att det var så varmt inne i den. Ni vet när det kommer en ånga med typ 100 graders värme på en? ungefär så kände jag mig när jag skulle bila hem. Men jag klarade bilresan ändå haha!

Nu hade jag tänkt att börja med mina inlämningar. Vi har två redovisningar, nationella, två inlänningar och en rapportskrivning som ska vara inne på måndag och tisdag. Fyfan säger jag bara! Så mina dagar kommer väl se väldigt lika varandra då jag ska plugga arslet av mig. Men efter de inlämingarna är det förhoppningsvis inget kvar i skolan, då är det bara att glida runt och vänta på balen och studenten hihi :-) Vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: