Plugglördag, nice!

Vilken otroligt seg dag jag haft och dessutom kommer den bli ännu segare! Har suttit här och knappat på tagentbordet för att skriva klart alla inlämmningar, förhoppningsvis så blir jag klar med allt idag. Jävligt seg lördag som sagt men välbehövligt minst sagt. Den enda roliga uppgiften av de alla fem är småföretagande. Riktigt roligt att kunna låtsas att man ska starta upp en affär, min ska heta Blomsterängen. Affären ska ligga på en äng på landet där jag ska sälja lantliga/ shabby chic prylar och självklart massor av  vackra blommor! Fan, en riktigt stor dröm jag har är att just starta upp ett eget företag, hade varit så himla mysigt alltså :-) Eftersom vi redan har ett företag här hemma har jag en del planer och visioner inför framtiden!

Martina kom förbi idag och vi har färgat ögonfransar och ögonbryn så nu känner vi oss fräscha inför vår resa till Cypern, vi har också suttit ner med varsin kopp te och pratat igenom resan, vad vi väntar oss liksom :-) Åh, vill dit nuuu! Nä nu ska jag fortsätta och vara redig! Ta hand om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: