Kladdis!


Har haft en härlig eftermiddag tillsammans med Sofia och Robin. Vi bakade, drack te, pratade och kikade på film. Sånt där gillar jag, att man bara kan sitta ner runt ett bord och bara prata. Vi bor bara några hus ifrån varandra, enkelt och smidigt när man har det tråkigt hemma, bara att springa upp till dem så har man dagen eller kvällen räddad. Jag har alltid umgåts mycket med dem hihi :-) Mer än så hann vi inte med och nu sitter jag här ombytt och klar för fotbollsträningen. Känns skönt nu när det är sommartid då det är ljust fram till åtta, det blir mycket lättare och desto roligare att spela då.

Vi får väl se om jag slänger upp ett inlägg när jag är i Skövde, annars får ni ha det kalas! Puss&Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Detta bör bli en allt vanligare företeelse :) Love!

2012-03-28 @ 21:19:58
Postat av: Mikaela

Ja absolut, riktigt mysigt! Kärlek till dig vännen min!! <3

2012-03-28 @ 22:44:14
URL: http://mikaaelaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: