Bästisträff!


Hej! Vilket tråkigt väder vi fått nu. Jag och Sofia som hade planerat världens mysigaste idé. Vi hade tänkt ta oss en långpromenad för att sedan avsluta den med picknick i solen. Men den idén sprack när jag just såg att det började regna utanför. Vi får helt enkelt ta det när vädret är på vår sida. Har just slängt iväg ett mess till Sofia och vi bestämde oss för att jag ska kila upp till henne istället. Vi ska baka något gott och sedan ta igen lite tid med varandra. Kommer bli en mysig eftermiddag trots att det inte blev som vi tänkt oss.

Ikväll ska jag träna och därefter sticker jag iväg till Skövde för att sova en natt hos Marion. Jag är ledig imorgon så jag tänkte ta med min dator och få lite plugg gjort samtidigt som jag får träffa henne. Smart val av mig hihi. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: