Storsjöyran

Jävlar vad jag är taggad nu!! Rebecka har skaffat biljetter till Storsjöyran som är en festival i Östersund där bland annat Maskinen, Icona Pop, Lilla Sällskapet, Rebecca & Fiona, Kapten Röd, Lars Winnerbäck, Den svenska björnstammen, Norlie & KKV och Nause ska spela! Hur grymt?? Alla dessa artister jag rabblat upp nu är mina favoriter och mer artister kommer som jag inte skrivit upp. Shit vad glad jag blev när hon skrev att hon fixade biljetterna nu när vi inte fick några till SHM. Jag, Rebecka, Sofia, Emma och Linnea kommer dra till Östersund den 26 juli.. Maj Gad! :-)

Får se hur det går med campingen, jag som ogillar det där med tältning, bajamajor och så vidare.. UÄK! Trodde jag skulle kräkas på P&L förra året. Men i slutändan är det ju så jäkla värt det :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: