Städdag

Håller på och städar hela jäkla huset, det ni, det är redigt det! Idag är jag happy och mer happy kommer jag dessutom bli om några få timmar då Rebecka köpt biljetter till en extas grej vi ska iväg på i juli! Waaah, nice hihi :-) Har mycket att se fram emot nu i sommar och det känns så himla bra, nu när det fina vädret stack iväg så vill man gärna ha något att blicka fram mot.

Nu ska jag fortsätta städa, sen öppnar jag affären och ska stå där hela kvällen, komsi komsi ;-) Ta hand om er.

                                                                 Jag och min lilla råtta

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Östersund here we come!! :D

Svar: Hur grymt?! ÅÅÅH!! :)
Mikaela Andersson

2012-06-29 @ 19:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: