Do what you love!

Oh! Vilken härlig sommarkväll vi har idag, sitter i soffan med öppen dörr till altanen och lyssnar på allsång haha, det där är sommarkänsla alltså. Har sålt blommor hela kvällen så nu förtjänar jag att ta det lite lungt. Ikväll skulle jag och Majja dragit till torsdagskvällen men eftersom jag stod i affären kunde jag inte hänga på, tråkigt med tanke på att Loreen skulle spela. Hörde att det de hade räknat med cirka 40 000 människor som skulle stå och lyssna på henne, helt sinnes ju! Fan att stå där och trängas känner jag, gillar som sagt inte när det är en jävla massa folk överallt och känna att alla är i vägen hihi, nädå så farligt är det inte. Majja och jag har bestämt träff nästa vecka och det ska bli så otroligt skönt att träffa henne, min fina vän!

Vad har jag annars för planer? Tänkte som sagt ta det väldigt lungt nu ikväll, kika på tv och sånt där chill. Imorgon säljer jag blommor hela dagen också så om ni vill ha det lite sommarfint i trädgården ska ni komma till oss hihi :-) Sen får vi se vad det blir för bus. Hörs!


Kommentarer
Postat av: Titti

du ska vara glad att du stanna hemma, var äckligt mycket människor! Och Loreen sög :)) så du missa bara den goda maten vi åt vilket man kan göra när som helst ;*

Svar: Vilken tur!! Skulle nog inte palla trycket med folket alltså :-) Ja, lite käk kan vi alltid styra upp ;*
Mikaela Andersson

2012-06-29 @ 00:14:50
URL: http://catrinepettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: