Promenad i vårsolen



Det blev en promenad som sagt, och alla djuren följde med som vanlig. Det är riktigt kul att se tre katter och en hund gå på ett rakt led, de ser så glada ut och man ser hur de njuter av vårsolen, likaså gjorde jag. Galet vilket skönt väder vi har nu, jag var nästan påväg att ta av mig min jacka men insåg att det var ändå lite för kallt för det. Nu ligger alla avdeckade på varsitt håll. Jag tänkte skiva upp lite ananas och kiwi för att sedan dra igång med plugget igen, fan vilket kul liv jag har känner jag. Kommer hem från en skoldag och sätter mig direkt med plugget. Dessveärre kommer detta hålla i sig i 1 månad när det är som allra mest i skolan. Men what the hell, snart är det student och då ska jag njuta varenda minut.

Nu ska jag göra lite nytta och sätta igång med plugget! Hade gott så hörs vi senare.


Elsa som njuter i solen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: