Uääk!

Mitt huvud håller på att spricka. Har suttit och arbetat flitigt i.. nu ska vi se, i hela fyra timmar! Suttit framför datorn då jag skrivit som en tok på alla arbeten jag har. Jag har kommit en bra bit på väg men har väldigt mycket kvar vill jag lova. Jag har fixat med mitt yrkesbevis och småföretag, känns som om jag aldrig blir färdig! Men vecka 13 är dessa jobbiga kurser över, puuh!

Nu ska jag stänga ner datorn för ett tag, lägga mig lite i sängen, förhoppningsvis är min huvudvärk borta om några minuter, har med all säkerhet suttit för länge vid datorn. Vi hörs ♥


Föresten! Nu mår Elsa bra igen, det tog cirka 1 vecka för henne att bli sig själv igen. förut sprang hon och Erik  upp och nerför trappan och jagade varandra samtidigt som de reste ragg för varandra. Men nu ligger de och slickar varandras päls, så himla gulliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: