På bena igen!

Min helg startade inte jättebra då jag hade en fantastiskt smärta i min mage. Funderar på om jag inte tål laktos eller så har min mage ont utav all min stress jag går runt och bär på varje dag. Hmm.. får kolla upp detta alltså!

Iallafall så spenderade jag min fredagskväll med massa plugg och vid 9 tiden slockanade jag direkt, så på lördagsmorgon kände jag mig pigg igen, och något gladare blev jag när jag möttes av solen som sken in i fönstret. Jag och mamma tog oss en promenad på morgonen med alla djuren efter oss, vi satte oss i gräset och bara njöt, nu är våren på väg! Marion kom hem vid lunch och jag följde med henne spontant till hennes kompis som höll i ett ljusparty! Partylite heter företaget som har detta ljusparty och det finns oändligt många dofter att välja bland. Där gick vi loss och köpte för flera 100, gillar dessa ljus extra mycket! Även fast Yankee Candel är goda kan jag tycka att de blir lite uttjatat i längden.
Till höst ska vi ha ett ljusparty här hemma, så jäkla mysigt är det.

Jag spenderade kvällen åt att kika på melodifestivalen och hade det allmänt mysigt bara.
Nu är jag iallafall på bena igen och sitter nu och väntar på att Martina och Robban ska komma hit så vi kan fira Robban som fyller 21 idag! Annars har jag inga större planer idag, vi ska kika på tv och bara mysa :-)



På tal om vår, hittade mitt första vårtecken ute idag! Snödroppar som ivrigt vill ta sig upp. Jag älskar våren!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: