Black & White


Hej på er! Hoppas allt är bra med er, med mig är det kalas! Hur skönt väder har vi inte haft idag? Bättre blir det i helgen, i varje fall imorgon då det skulle bli upp mot 10 plusgrader och strålande sol. All min energi har varit på bott de senaste dagarna men idag har jag fyllt på med massor av energi, så nu är jag redo att ta tag i saker och ting igen. :-) Sjukt att veckorna går så snabbt som de gör, redan fredag imorgon. Visserligen är det förbannat skönt så man kan vila ut sig och ta det lugnt igen!

Fan, ska verkligen ligga i det sista i skolan nu, jobba arslet av mig. För om mindre än två månader får jag min belöning, vi åker ju till Cypern och då är det det värt att plugga varje dag så jag kan njuta ordentligt där nere. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: