20:51

Stack iväg som vanligt på kärringtmpan i Annelund. riktigt roligt pass! Dock så bröt jag av min nagel så den gick av, och det gör så jävla ont!! Kul att vi har samhällsprov imorgon och vi ska skriva flera sidor för hand. Kommer det gå bra att skriva med ett ickefungerande finger? Tveksamt till det. Det blöder inifrån och så fort man bara nuddar fingret så vill jag lipa.... Herregud, känner att jag har tur när det gäller tår och fingrar just nu haha! Usch vad vidrig jag är :-)

Nä nu har pappa lagat mat här medans mamma och jag varit iväg på gympan, så nu ska vi ner och käka och kika på tv resten av kvällen. Imorgon blir det en lång dag i skolan, med samhäll, svenska och sorgbinderi! Vi hörs imorgon. Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: