Tonight, we are young so let's set the world on fire!

Hej på er! Hoppas allt är fint med er, med mig är det kalas om vi bortser från foten som fortfarande är helt invalid. Gick upp halv åtta för att sätta fart med massor av sysslor, har hunnit med så jäkla mycket alltså. Tänk vad man tjänar på att gå upp tidigt, man blir desto piggare när man väl kommit upp också. Jäkligt skönt att ta vara på dagen och känna att man har gjort något vettigt. Så kände jag idag då jag hann med att fylla på stenar/bark jord i hinkar, dekoration sorterades och lades i fina förvaringslådor, städat växthuset och fixat med presentkorten som är helt klara nu!

Puh ni hör ju! Fick också min garderob städad då jag sorterade allt och vek in allt snygg eftersom det såg helt kaotiskt ut innan. Tvättat och vikt tvätt har jag också hunnit med. What the fuck, har inte gjort så här mycket på länge. Har också kikat upp studentplakat så nu längtar jag extra mycket till den 8 juni! hihi :-)

Ja så intresant var min dag! På onsdag har vi skriftligt nationella i svenskan så nu hade jag tänkt att läsa igenom häftet så jag känner mig hyfsat förberedd. Ha det gott så hörs vi. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: