Tja bakfylla!

Hej på er!

Jag har en tendens att bli väldigt bakfull (läs: trots att jag inte druckit så mycket under kvällen och trots att jag äter och dricker flera liter vatten innan jag lägger mig) jag fattar inte? Jag ska nog satsa på att bli nykterist istället, så har det dock låtit i flera år nu men inte har jag lyckas med det än. Jag kan till och med bli bakfull på 2 stycken cider? tja, normal tjej. 

Gårdagen då? Den var G R Y M! (om vi bortser från att min iphone fick sprickor på hela baksidan......)
Kvällen började hos Emma där alla mina fina vänner var, vi drack och lyssnade på hög musik.  Sedan kom några killkompisar och joniade oss. Därefter drog några vidare på mer förfest men jag stannade kvar hos Emma. 

Inne på kärven var det fullt ös, vi dansade konstant, vilket led till att jag nästan dog av värmeslag. Jag träffade fina människor som jag inte sett på länge, så kvällen var en 10 poängare. 
Jag ska se om jag lyckades få några fina bilder från gårdagen, annars tog Rebecka en hel del bilder som hon troligtvis kommer att lägga ut på sin blogg!

Skriver senare! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: