Kolmården

Hej! Jag ser att ni fortfarande kikar in på bloggen även fast det är astomt här men jag ger mig på ett inlägg nu och så får vi se när nästa gång blir. Jag är inne i en period just nu där allt känns jobbigt - den mest logiska förklaringen är väl för att jag jobbar bokstavligt talat röven av mig.. jag har typ ingen tid och ork för att göra något när jag väl är ledig. Nåja det blir bättre nästa vecka när jag bara har ETT jobb att sköta haha.
De få dagarna jag varit ledig har jag varit på Kolmården och sett alla söta djur och varit på kulturkalaset med fina vänner och sett Hoffmaestro och Daniel Adams Ray - fantastiska!! 
Som ni kanske ser på någon av bilderna så har jag en fet blåtira, fick en rejäl smäll av Oscar på jobbet, blåtiran är fortfarande kvar efter 1 1/2 vecka. Känner mig SNYGG..... Nu väntar mat och soffhäng. Ha det fint så hörs vi. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: