Baby you're a firework!

Har under kvällen käkat jordgubbar med mami och papi medans vi kikade på Black Swan som gick på teven, tycker den är jävlig knepig, eller så är det jag som är en aning efterbliven och inte fattar. Nä det var ingen höjdare till film. 

Min hals vill fortfarande inte samarbeta med mig eftersom jag har konstant ont i ena halsmandeln, får ta och dricka något varmt så kanske det löser problemet. Iallafall.. Nu drar jag ut på äventyr, ska agera chaufför åt Marion och hennes kompis, snäll som jag är ;-) Så jag tänkte jag skulle dra lite tidigare så jag också får ta del av dans och skratt, sitter aldrig fel liksom! Nu måste jag kila, ha det fint KramKram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: