Sista juli

Hej på er!

Vaknade upp med halsont och en jävla irriterade hosta, håller på och käkar massa mediciner nu så jag förhoppningsvis blir bättre till vårt träningsläger som vi ska åka till nu på torsdag. Vi ska åka till Visingsö vilket blir något helt annat än lilla Grolanda som vi åkte till förra året. Vore ju otroligt tråkigt om jag skulle bli ännu sämre.

Idag ska jag jobba, rensa hela dagen vilket jag är sådär taggad på men med lite NRJ i öronen så ska nog tiden rinna iväg snabbt ändå. Idag kommer också Marion och Christopher hem! (wiiiiie!) Christopher kom hem i tisdags och ska stanna i två veckor till här i Sverige innan de drar ner till Afghanistan igen. Ska bli rikitigt härligt att få träffa honom igen och höra hur han har haft det. Alltså ska jag bara ta det lungt och försöka bli på bättringsvägen. Vi hörs senare, todilooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: