21.40

Åh vad glad jag är över att Marion och Christopher är hemma nu i ett par dagar! Har blivit uppdaterad om vad han varit med om där nere och det känns skönt att ha lite mer uppfattning vad de håller på med. I varje fall så var vi ute en sväng och plockade massor med svamp och gick och åt smultron och hallon som fanns i vägkanten, därefter grillade vi hamburgare och nu sitter vi bara och tar det lungt. Min hals gör fortfarande ont vilket är sjukt irriterande men jag fortsätter äta alla mediciner vi har här skåpen och väntar på att något mirakel ska ta bort mitt äckliga virus jag antagligen har i kroppen, antagligen är det festivalsjukan jag släng på mig haha

Imorgon ska jag jobba och mer planerat har jag direkt inte mer än att vi bestämt oss för att ha en myskväll och frossa i oss massa godsaker, låter något för mig ;-)

En bild från när vi var på Gunnebo! Har helt glömt bort att visa dem, kanske slänger upp ett inlägg med lite bilder från vår tripp senare.

Kommentarer
Postat av: Titti

Jag blir galen på dig! DU ÄR FÖR SNYGG! och vad är det för snyggt du har på dig? Du borde skämmas.

Svar: Men raring!! Vad du är snäll, några trasor jag hittade i garderoben, haha ;-) Puss ;*
Mikaela Andersson

2012-08-01 @ 17:20:47
URL: http://catrinepettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: