2012-01-26

Hej på er! Hoppas allt är bra med er, jag har ont i huvudet och känner mig allmänt trött och hängig, så min kväll ska spenderas framför teven med god mat och andra trevligheter. 

Dagen har varit lugn, vi gör "annorlunda" buketter denna veckan så vi får lite insperation inför vårt yrkesbevis/projektarbete. Ni får förhoppningsvis se hur mitt resultat blir imorgon. 
Efter skolan traskade jag och Majja ner till stan för att kika lite i affärer, så det blev en mysig eftermiddag för mig. Det slutatde med några spontana köp för båda mig och Majja. Jag får se om jag slänger in någon bild på det eller inte. Time will tell hihi :-) 

Imorgon lär dagen springa iväg, jag och Nives ska nämligen stå i våran butik som vi har i skolan där vi säljer blommor, krukor och lite inredning. Det är riktigt mysigt faktiskt, och riktigt bra att få chansen att ta emot kunder och leka lite ansvarig för butiken. Senare på kvällen ska vi tjejer i hudabrudar ha det trevligt med käk ock sånt mysigt. Jag ser fram emot helgen och tror den kommer bli riktigt grym! KramKram ♥


Jag och Majjis i sommar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: