Fredaaag!


Kom precis hem från Sala, vi testade frisyrer och bollade ideér med varandra. Om några veckor ska jag dit igen och göra frisyrerna så vi känner oss nöjda bägge två. Eftersom jag ska gå på både Herrljungas och Borås bal så kommer jag antagligen köra med två olika frisyrer så det inte blir samma, roligare nu när man kan utnyttja den tiden och fixa två fina balfrisyerer. :-) Jag tror jag kommer bli nöjd hur som helst för Sala är riktigt duktig!

Tänkte berätta om vår lilla minitrip till Stockholm. På lördag morgon ska jag, Marion, Martina och Sofie upp till Uppsala och gå i mysiga affärer för att sedan dagen efter bege oss till Stockholm på anhörigdag för Christopher som ska till Afgahnistan. Spännande att se hur de har det där uppe.
Därefter ska jag och Martina traska runt i Stockholm för att hitta den lättaste vägen från min praktikplats till där jag ska bo. Mitt lokalsinne är noll så det kan bli intresant hur det kommer sluta. Martina har hela tre timmar på sig att få mig förstå sig på storstaden. Tur man har henne som kan staden utantill typ haha. Undra hur många gånger jag kommer vela bort mig nästa vecka när jag inte har någon att följa efter? Det blir nog väl som med allt annat, så jäkla svårt kan det väl inte vara?! Förhoppningsvis är min hjärna på min sida så vi kan gå och strosa i affärer det sista vi gör innan vi tar tåget ner mot Herrljunga igen.

Nä nu ska jag, Marion och Amber ta oss en promenad, ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Titti

Du är ju så sjukligt fin pärlan! PUSS

2012-04-30 @ 09:43:53
Postat av: Mikaela

Vad snäll du är finaste du! Pussar i mängder :*

2012-04-30 @ 10:55:09
URL: http://mikaaelaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: