Freedom comes when you learn to let go

Åh... min natt har varit bedrövlig! Har haft så ont i min hals, kropp och huvudet. Mitt huvud har snurrat som om jag åkte slänggungorna på Liseberg vilket jag HATAR. Jag har nästan inte kunnat sova någonting, varför ska jag just få någon jävla förkylning nu mitt i de sista dagarna av 2011? KILL ME!! 
Nu har jag knarkat alvedon, tagit alla medeciner vi har nere i medicinskåpet och hoppas på att jag mår bättre i eftermiddag.

Dock är det lite mysigt och vara halvkrasslig med tanke på att Amber alltid känner av om någon är sjuk och lägger sig på ens mage och pussar och tar hand om en, så söt är hon!!! Det finns nog ingen gosiare hund (så säger visserligen alla hundägare) men Amber är som en liten syster för mig, hon ska alltid vara där man är och det känns precis som hon förstår allt man säger och hon visar sina känslor och uttryck så bra med sina öron, haha! Nog om henne nu.

Dagen ser väldigt lugn ut, jag ska fortsätta att gosa ner mig i min one peace och sätta på någon bra film som jag kan halvsomna till. 
Nu ska jag göra allt för att bli helt kry igen så det blir nog ingen mer bloggning för mig idag. 
Vi hörs imorgon istället!

PussPuss ♥



Ja ni lär väl förstå att jag gillar denna lilla tjej med tanke på alla pussbilder med henne, hih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: