Företagscupen

 
Hej på er! Var väldigt länge sedan jag var inne här och jag blev väldigt förvånad över hur många som faktiskt klickar in på min blogg varje dag även fast jag är sketadålig på att blogga haha. Antagligen kommer det inte bli bättre men jag ska försöka slänga ut några inlägg då och då. 
Jag har en sån jävla träningsvärk efter gårdagens cup. Vi var ju med för Herrljunga cider och det gick väl helt okej för att inte ha tränat ihop någon gång, dessutom gjorde jag ett mål - kändes viktigt!! 
På kvällen åt jag o Sofia en supergod risotto som Rebecka hade gjort och till det bjöds det på drinkar. Tråkigare har man haft. Sedan gick vi till Titti och förfestade och gick sedan vidare till kärven. En mycket bra kväll! 

Idag har jag varit på kurs hela dagen - kalkylkurs, ni kan ju gissa hur härligt det var att sitta och texta en hel dag när man är lite halvbakis....

Hoppas ni mår bra!! Puss & Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: