Fredag

 
Idag är det fredag och det har redan hunnit bli augusti.. har inte denna sommar bara sprungit förbi? Helt slut är den väl för visso inte men man har alltid tänkt att göra mer än vad man hinner med, sån är jag iallafall.
Nu har vi stängt ner plantskolan för en månad och där i mellan ska vi gå på mässa, arrangera bröllop och ta hem massa fina nyheter - och för en sekund längtar jag jättemycket till hösten! Känns skönt att kunna pusta ut lite från allt. Så vad hittar ni på? jag sitter och lyssnar på musik och ska alldeles strax packa ihop grejer till helgen. Vi ska till Uport, en liten festival i Ulricehamn. Jag hoppas på två riktigt grymma dagar med fina människor! Hoppas allt är bra med er. PUSS























 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: