Wake me up


L
yssnar just nu på världens bästa låt - Wake me up med Avicii. När jag hörde den första gången kunde jag inte tro det var avicii med tanke på hans andra partylåtar - helt klart en ny favorit. Vad har hänt idag? Åkte först till tandis och sedan blev jag och Linnéa bjudna på mat hemma hos Rebecka vilket alltid är uppskattat och sedan åkte jag hem. Har även varit iväg på vår fotbollsträning som slutade med ännu en stukad fot, nu gör det knappt ont när jag stukar den eftersom jag är så jävla van vid den känslan.. i nuläget skulle jag helst av allt vilja skära bort foten och kasta iväg. Nu ska jag tvätta av mig sminket och sedan hoppa i säng. Imorgon ser det ut som att det blir en roadtrip till Skövde tillsammans med Christopher och sedan har vi match i Trollhättan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: