Grebbestad

Hej! som sagt så åkte jag och Linnéa till Grebbestad för att träffa våra vänner som hade hyrt en stuga där. Rätt liten stuga när 10 personer skulle bosätta sig där haha, men blev bra ändå! Det bjöds på sol, utgång, skratt, bakfylla och annat skoj. Två fina dagar alltså som jag sent kommer glömma. Igår bilade jag, Sofia, Linnéa och Tim hem och när jag kom hem slocknade jag nästan direkt. Planerna för idag? Egentligen skulle vi åka till Marsstrand men så blev inte fallet utan vi åkte till Lager 157 istället och det gjorde inte mig något då jag hittade riktigt fina saker där. Imorgon blir det en tur till Gekås med familjen. Nu ska jag packa upp alla påsar med kläder i. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: