Vinst!

Vi vann matchen med 4-0 och Julia glänste med alla målen! Så jäkla duktig är hon. Matchen överlag var fruktansvärt varm och jobbig, riktigt kul att det går så bra för oss nu. :-)

Nu är jag rejält trött men innan jag går och lägger mig ska jag läsa igenom mitt företag som vi fortfarande inte har redovisat ännu, men imorgon smäller det och det är det absolut sista vi gör nu innan studenten. Woooop!
Efter redovisningen slutar vi och då drar jag, Mimmi och Victoria till Ullared för att spendera eftermidagen på Gekås och förhoppningsvis är det inte så jävulskt mycket folk nu när det är fint väder, kan ju alltid hoppas på det bästa iallafall. Ska bli mysigt och strosa runt där och hitta fina fynd tillsammans med mina snäckor! Imorgon kommer nog Marion hem också, hon ska stanna hela helgen eftersom hon ska sminka både mig och Sofia plus att hon ska ta en jävla massa kort på mig och Johan när vi är balfina :-) Godnatt med er ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: