The best surprise ever!


Har utan tvekan världens finaste vän. Rebecka och jag har ända sedan biljetterna till Summerburst kommit ut snackat om att vi måste dra dit, dock fick vi aldrig tummen ur räva och det kom alltid något mellan hur vi än försökte, så vi la helt enkelt ner det och bestämde oss för att göra andra roliga saker till sommaren.

MEN, ett fint men kan bryta hela mönstret då Rebecka bad mig kika på hennes blogg där hon först länkat ut massor av låtar från Summerbust och också denna bilden över. Tror ni att jag blev lyckligast i världen? Svar: JA! En endagsbiljett och jag får se mina absolut favoritartister med min andra hälft, är så jävla taggad och glad över att Rebecka är världens finaste människa. Tack än en gång för att du är du!!! Shit, blödigt inlägg alltså men det kommer bli så jäkla roligt :-)

Fick också massor av fina presenter från familjen som tillexempel en ghd plattång som används flitigt nu, inflyttningsprylar och annat smått och gott! En fantastisk fin födelsedag helt enkelt. :-)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

En fin person förtjänar fina saker! Du är bäst och jag älskar dig otroligt mycket!! Vi kommer ha det grymt :D PUSS!! :*

2012-05-29 @ 17:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: