Happy birthday to myself!

Har inte ens insett att jag fyller år idag, har varit så himla mycket annat att tänka på nu det sista. Men idag fyller jag år i vilket fall, dock känns det inte ett dugg bättre eller sämre, längtar bara till nästa år då det blir 20årsfirande!

Hur som helst så hade jag en helt fantastisk dag och kväll igår, att klä upp sig, sminka sig fint och få fin håruppsättning är väl en dröm för vilken tjej som helst? Johan som var min baldejt är min bardomskompis som jag hållt ihop med sedan jag var en liten plutt så det kändes som en fin avslutning att få gå med honom. Vi tog massor av foton och hade det supertrevligt med trerätters och dansande, framförallt vals och bugg som jag och Johan gick loss på haha. Det jag tycker allra roligast med balen i Herrljunga är att den känns så personlig på något sätt, har alltid velat gå på balen i Herrljunga så när Johan frågade mig var det ingen tvekan om att jag ville gå, och dessutom få gå ut med sina allra bästa vänner också är ju bara massa plus i kanten. Visst ska det bli kul att gå på min bal i Borås också men det kommer inte kännas lika speciellt eftersom man känner alla i Herrljunga.

I varje fall så hade jag det extremt bra och nu tänkte jag kolla igenom alla 600 bilder som Marion tog igår och så får vi se vad som kommer läggas upp här :-)


Världens finaste Sofia och jag, du är grym!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: