I´m on the floor, floor i love to dance, so give me more, more till i can´t stand!

Känner mig så redig idag! Har blivit klar med en del arbeten och har också påbörjat allt som ska in, känns så jäkla skönt när man kommer igång med pluggandet för då rinner allt på riktigt bra. Det är bara det att man ska bestämma sig för att ha en sån här dag då allt ska klicka och den turen har jag haft idag! Jag ska inte säga att jag är klar med alla inlämingar, redovisningar och rapporter.. långt ifrån! men det känns skönt att vara en bra bit på väg iallafall.

Just nu sitter jag och lyssnar på Nicki Minaj och diggar till hennes låt starship samtidigt som jag tar det väldigt lungt. Ikväll är pappa och jag själva så vi tänkte laga något gott tillsammans, typ.. egna biffar och mos? låter jävligt lockande alltså!

Imorgon kommer det bli en kanondag! Vi ska åka till Göteborg med klassen för att kika på något museum och sedan avsluta dagen med lunch och andra mysigheter. Riktigt skoj och framförallt skönt att komma ifrån skolan och göra något helt annat med klassen, det kan behövas det också!

Vi hörs senare, pusspusspuss♥


En bild från somras! Känner mig ganska blek nu när jag ser denna bild, vill bli brunis!! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: