Efterlängtade helg!

Nu är jag hemma! Det var en trevlig trip till Göteborg då vi kikade på ett museum som hade ställt ut olika möbler från olika epoker och sånt där. Först blev det lite strul och vi fick vänta i 40 minuter på att komma in men väl inne var det skoj att se hur inredningen och modet förändrats under de olika tiderna. Därefter gick vi till en resturang och käkade gott för att sedan ta bilen tillbaka till Borran. En bra avslutning på veckan helt enkelt och en bra start på helgen! Har inga större planer på helgen mer än att jag ska bli klar med allt plugg för att kunna slappna av nästa vecka.

Kom just på att det är precis en vecka till vi åker till Cypern! Åh, jag längtar ihjäl mig efter sol och värme, ska bli så jäkla skönt och komma bort och bara njuta och chilla runt i ett annat land. Kikade precis in vädret och det är 25 grader där nere, precis lagom temperatur för mig. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: