Ullared

Nu har vi kommit hem från en heldag i Ullared, och jag är helt utmattad efter all shopping och springning inne på Gegås, fick med mig en massa krafs och en del behövliga grejer också. Dock blev jag mest nöjd med mina röda Converse jag gick och köpte utanför Gegås och det hela gjorde inte ondare att de hade sänkt priset med en hundring. Röda skor passar verkligen till allt och har länge funderat på att köpa sånna, så idag slog jag till när de dessutom var billiga! Inne på Gegås var det som tur inte alls mycket folk, kanske berodde på att vi var där tidigt som fan och började yra där inne, vilket var otroligt skönt. Har verkligen fobi för människor när det är i en stor massa haha.

Nu har vi precis packat upp alla.. 5? stora påsar och tänkte nu laga till något smaskigt att äta och sedan sätta oss och kika på Allsång på Skansen, tantvarning där men jag tycker de programet är jävligt
mysigt :-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: