Sweet dreams!

Trött tjej här alltså! Idag har jag fixat och trixat i mitt rum, bytt gardiner, bytt blommor och ställt in min nyinköpta lampa i fönstret. Tänk vad lite grejer kan göra! Tycker det är himla viktigt hur man inreder ett rum, det ska vara på sin plats och helhetsintrycket är också viktigt för mig. Har ett väldigt litet rum, därför satsar jag på att få det extra mysigt i rummet när det är soppas litet att man knappt kan göra något annat mer än att sova där haha! Äsch, jag bryr mig inte så mycket om storleken på rummet, atomsfären måste bara klicka och det gör det i mitt lilla rum. Inatt kommer jag sova som en prinsessa hihi :-) Får se om jag lyckas fånga allt på bild imorgon så ni också får se.

Under kvällen kom Martina och Robban hit och grillade hamburgare med oss och det blev så jäkla gott. Hemmagjorda biffar och en jäkla massa grönsaker, yumi!! Därefter satt vi och snackade i några timmar och lyssnade på grymma låtar. Robban spelar ju i band så han kan det där med musik vilket är nice som fan. Hans band ska spela i Herrljunga den 7 juli :-) Excited!

Nu ska jag hoppa ner i sängen och sova. Godnatt med er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: