Regn och åter regn

Waah vad glad jag blev när jag fick ett meddelade av vår tränare där det stod att vår match blev inställd idag! Var inte alls taggad eftersom jag har ont i halsen och känner mig hängig plus att vädret inte är det fagraste liksom haha. Får helt enkelt bli en vanlig fotbollsträning istället. Amber blev supersöt i sin nya friss, en liten nakenfis blev hon istället för en långhårig schnauzer, hon blev dock inte så glad när hon var tvungen att gå ut i regnet när knappt någon päls fanns kvar på stackarn.

Rebecka satt i timlång kö idag till SHM men lyckades inte få tag i några biljetter vilket jag lackade sönder på, hade varit så jäkla grymt! Ska fan hänga på blocket varje dag nu framöver och se om det finns några biljetter, men antagligen är inte turen med mig. :-)

Mamma håller på att baka bröd här så jag tänkte joina henne och leka lite husmor här hemma! Ni får hade så gott så hörs vi!

                                                                         Pumpkin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: