Matkoma

Min mage sprängs! Tjockat till det med pizza och det var så gott men så mättsamt nu i efterhand, varför slutar man inte äta när man är lagom mätt har jag undrat länge? haha. Har kikat på film och sånt där mysigt ikväll. Tänkte åter igen lägga mig tidigt eftersom jag ska stå i affären imorgonbitti också. Flower power :-) Vid ett ska jag iväg och spela match och därefter ska jag iväg till Borran för att träffa min saknade Vicktoria, ska bli så härligt att se henne igen. Vi får se vad vi hittar på för skoj, men något nice ska vi allt se till och göra! Så bloggisen kommer antagligen inte bli uppdaterad imorgon eftersom hela dagen är bokad till annat.

Men jag skriver igen på söndag så hoppas jag att ni alla får en härlig helg med allt vad det nu kan innehålla :-) Kärlek ♥


Ser det ut som att Elsa gillar att vara i min famn? Njaaaa :-) Stretar som en jäkla gris! Kolla mongoögat hon fick till med också haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: